אישום נגד המחבלת שניסתה לבצע פיגוע בגבעת התחמושת

ישראל רובין No Comments on אישום נגד המחבלת שניסתה לבצע פיגוע בגבעת התחמושת

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד המחבלת שניסתה לדקור מאבטח של הרכבת הקלה בגבעת התחמושת, לפני כשבועיים

גבעת התחמושת צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד סמירה חרבאווי, תושבת ירושלים כבת 53, וזאת בגין ניסיון דקירה בגבעת התחמושת בירושלים לפני כשבועיים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נהורא לוי, הנאשמת החליטה לבצע פיגוע חבלני נגד כוחות הביטחון ולשם כך יצאה מביתה בשכונת פסגת זאב בעיר ונסעה באמצעות הרכבת הקלה לכיוון שער שכם, זאת לאחר שהצטיידה בסכין קצבים. כשהגיעה הנאשמת לתחנת רכבת הקלה בגבעת התחמושת היא עמדה במקום מספר דקות ארוכות והתנהגה באופן שעורר את חשדו של אזרח שנכח במקום באותה העת.

לאחר מספר דקות, פנה האזרח למאבטח הרכבת הקלה אשר שהה במקום והסב את תשומת ליבו להתנהגותה החשודה של הנאשמת. בשלב זה, פנה המאבטח ותשאל את הנאשמת וכן ביקש לערוך חיפוש בתיקה. אז פתחה הנאשמת את התיק שבידה, שלפה מתוכו את הסכין והניפה אותו לעברו של המאבטח ואזרחים נוספים שהיו במקום, למרות קריאותיו של המאבטח להחזיר את הסכין שאחזה לתיק. על מנת לגרום לנאשמת לחדול ממעשיה ירה המאבטח ברגלה של הנאשמת.

על פי כתב האישום, מספר חודשים קודם הנאשמת שהתה ברכבת הקלה בגבעת התחמושת במשך זמן רב כשהיא מחזיקה בידה תיק והעלתה את חשדם של מאבטחי הרכבת הקלה אשר היו במקום. בשל כך פנו המאבטחים לנאשמת וביקשו ממנו להתלוות אליהם, הנאשמת לא הגיבה לבקשת המאבטחים, דבר אשר הגביר את חשדם ומשכך ביקשו ממנה למסור להם את התיק אשר בידה אך היא סירבה לכך ולא אפשרה למאבטחים לפתוח את התיק. אז המאבטחים לקחו מידה את התיק ומצאו בו סכין קצבים.

כתב האישום מייחס לנאשמת ביצוע עבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.



0 תגובות